fredag 29. juli 2011

I hagen

Mye fint rundt omkring ...

Da jeg var i Eikangervåg på besøk hos søstra mi fikk jeg blant annet denne flotte busken som jeg har plantet ved siden av trappa mi. Skuddene er røde og gule, høstfarger på sommeren.

Da samme søstra mi studerte i Tromsø var jeg på besøk hos henne sommeren 1995. Kjøpte noen liljer der, og denne lilja er den eneste som har overlevd. Det vil si, den har stått tuslete og forkommen på plenen oppe på Håjen, men har aldri blitt til noe. Etter at jeg flytta har den vært fin to somre på rad. Tar  det som et tegn. ;)

 Vettasøren hva dette er. Min ekssvigermor har mange av disse. Ser ut som noen store brudeslør. Utrolig fine!

 Magritter både over og under her. Nederst har jeg brukt en «blits» som heter «RedEye Gel»


Alle bilder:
Lens: John S
Film: Big Up
Flash: Off (på alle utenom det nederste.)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar